سبک زندگی

عارف: مگر دختر و پسر ما در خانه پرخاش می‌کنند آنها را بیرون می‌کنیم؟ + ویدئو | دستور عارف درباره بررسی وضعیت دانشجویان اخراجی

عارف معاون اول ریاست جمهور گفت: مگر دختر و پسر ما در خانه پرخاش می‌کنند آنها را بیرون می‌کنیم؟ حتی اگر از خانه فرار کنند دنبال آنها می‌رویم و التماس می‌کنیم و بر می‌گردانیم.


دریافت
13 MB

به گزارش همشهری آنلاین، عارف در اجلاس روسای دانشگاه ها درباره دانشجویان اخراجی گفت: در این رابطه باید جلساتی برگزار یا کارگروهی تشکیل و این مساله بسته شود. باید مشخص شود، برخوردی که با دانشجویان شده چند درصد براساس ضوابط بوده که باید توجیه شوند و مشکلشان حل شود. اگر احیانا برخورد سلیقه ای با دانشجویان صورت گرفته، مساله شان باید حل شود.

ما واقعا به ایجاد فضای صمیمی، فرهنگی و با نشاط در دانشگاه نیاز داریم. دانشجوی فعال و با نشاط پرخاش هم می‌کند مثل پسر و دختر ماست. مگر دختر و پسر ما در خانه پرخاش می‌کنند آنها را بیرون می‌کنیم؟ حتی اگر از خانه فرار کنند دنبال آنها می‌رویم و التماسش می‌کنیم و بر می‌گردانیم. آیا این نگاه را رئیس دانشگاه یا معاون دانشگاه به عنوان پدر خانواده در مقابل بچه‌های خود دارد یا نه؟ باید آنها را جذب کنیم و جذب می‌شوند. به دلیلی حالا تحت تاثیر یک مسئله ای قرار گرفته و پرخاشی کرده؛ او جوان است پاسخ پرخاش برخورد تند نیست.

دستور عارف به وزیر علوم درباره بررسی وضعیت دانشجویان اخراجی را در ویدئو ببینید.

کد خبر 881122

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا